Anasayfa  |   İletişim  | EN
Personel Daire Başkanlığı
Bize Ulaşın
Mesajınız
Bize Ulaşın
  • Açık Pozisyonlar
    •  
Birim Adı Posizyon Kadro Sayısı Şartlar Başvuru Linki
ALUTEAM Kurumsal İletişim Koordinatörü 1 GENEL NİTELİKLER:

- Üniversitelerin ilgili bölümünden mezun, (İletişim fakültelerinin Basın-Yayın, Reklam, Halkla İlişkiler)
- MS Office programlarına hakim,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- Araştırmacı, yeniliklere ve değişime açık, yaratıcı düşünme becerilerine sahip,
- Reklam, tanıtım, halkla ilişkiler, medya iletişimi, organizasyon yönetimi konusunda deneyimli,
- Ekip çalışmasına yatkın ve iletişimi kuvvetli,
- Planlama ve raporlama becerisi gelişmiş olmak.

İŞ TANIMI:

- Merkez etkinlik(seminer, mesleki eğitim) süreçlerinin organizasyonu sağlamak,
- Reklam, dijital ve PR ajansların koordinasyonunu sağlamak,
- Kurumsal iletişim materyalleri üretim sürecini koordine ve takip etmek,
- Sosyal medya içerik üretimi sürecini koordine etmek,
- Kurumsal reklamların hazırlık sürecine destek olmak,
- Web sitesi takibi ve içeriklerin güncellenmesi,
ALUTEAM İş Geliştirme Uzmanı/Koordinatörü 1 GENEL NİTELİKLER

- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Üretim sektörüne yönelik iş geliştirme faaliyetlerinde en az 2 yıl deneyim sahibi,
- İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
- İletişim becerileri yüksek, ikna kabiliyeti ve temsil yeteneği güçlü, sunum becerileri konusunda yetkin,
- Teklif verme, müzakere ve sözleşme süreçlerine hakim olan,
- Sonuç odaklı ve stratejik bakış açısına sahip,
- Yaratıcı, analitik düşünebilen, dinamik, takipçi ve müşteri odaklı,
- MS Ofis uygulamalarını çok iyi derecede kullanabilen,
- Ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,


İŞ TANIMI
- Merkez için stratejik planlar üretmek,
- Müşteri portföyünü genişletmek için sektörde araştırmalar yapmak,
- Rekabeti analiz edebilmek için pazar araştırmaları yapmak,
- Rakip şirketler ve pazardaki aktiviteler hakkında araştırmalar yapmak,
- Kurumun satış potansiyelini arttırmaya yönelik yaratıcı proje fikirleri üretmek ve yeni satış kanalları oluşturmak,
- Yeni pazar, ürün ve hizmetlerle ilgili strateji geliştirmek ve uygulamak; belirlenen hedef pazarlara ilişkin uzun ve kısa vadeli pazar tahminlerinde bulunmak,
- İş geliştirme ve stratejik planlama yaparak, sürecin takibini ve analizini yönetime düzenli olarak raporlamak.

Kurumsal
E-Posta
İnsan
Kaynakları
SKS
FSM
Otomasyon
International Relations
FSM SEM
ALUTEAM
KURAM
FSM
TÜMER
Kariyer
Merkezi